FAQ - Ofte Stillede Spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål, vi bliver stillet.

Produkt
Levering
Bestilling
Garanti & Retur
Kan rygsækken bruges som håndbagage?
Ja, vores SpaceSaver™ taske er designet til at kunne bruges som håndbagage i lufthavne.
Passer rygsækken under flysædet?
Ja, den passer under flysæderne ved de største flyselskaber.
Hvor meget vejer rygsækken?
Tasken vejer 1,8 kg.
Kan rygsækken bruges uden en Vacuum Go pumpe?
Ja! Udover vores Vacuum Go, kan du benytte dine hænder eller en støvsuger til at komprimere taskens vakuumrum.
Hvordan oplades Vacuum Go pumpen?
Vacuum Go oplades via et USB-C kabel og har en batterilevetid på op til 7 fulde kompressionscyklusser på én opladning.
Hvor stor en bærbar kan rygsækken rumme?
Tasken har plads til en bærbar computer på op til 17 tommer.
Hvad er jeres leveringstid?
Vi sender alle ordrer samme hverdag, hvis de er lagt inden klokken 16. Du skal forvente en leveringstid på 1-3 hverdage.
Hvad koster levering?
Vi har fri fragt ved køb over 800kr. Derudover sender vi fra 49 kroner med både GLS og Postnord
Kan jeg hente min pakke ved jer?
Sagtens! Vi tilbyder afhentning ved vores lager i Herning. Vælg denne metode ved checkout og forvent at kunne hente din pakke næste hverdag.
Hvordan finder jeg leveringsdato eller track & trace?
Du bør modtage et Track & Trace-link inden for 1-2 hverdage efter, at du har afgivet din bestilling.Ved sjældne tilfælde kan denne ligge under "Spam".
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer Visa, Mastercard, MobilePay, Dankort og flere andre sikre løsninger.
Hvordan finder jeg mit ordre nummer?
Dit ordrenummer findes i din ordrebekræftelse.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre efter bestilling?
Kontakt os hurtigt på kontakt@roamer.dk for ændringer.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Kontakt os på kontakt@roamer.dk for returnering.
Ønsker du at returnere din ordre, kan du skrive til os på mail: kontakt@roamer.dk - Vi svarer indenfor 4 timer.
Hvordan får jeg refunderet mine penge ved returnering eller reklamation?
For at få dine penge refunderet ved returnering eller reklamation, skal du kontakte kundeservice inden for 30 dage efter modtagelse af varen.Vi vil herefter behandle din retur og udbetale til samme betalingsmiddel
Hvordan fungerer jeres tilfredshedsgaranti?
Vi hos Roamer ønsker, at du skal være helt tilfreds med dit køb. Derfor får du 30 dage til at teste vores produkter. Hvis de ikke lever op til dine forventninger, hjælper vi dig med en problemfri returnering – uden omkostninger.